От партнеров

Реклама

Интересное
Загрузка...

Счетчики
    Желаете получить информацию о том, где можно найти и СКАЧАТЬ не отходя от своего компьютера бесплатные журналы, обзоры, научные и аналитические статьи, статистические данные, книги, учебники, официальные документы государственных органов? Тогда воспользуйтесь нашим новым сервисом "Полезная ссылка"!

    Как это работает? Очень просто! Вы получаете полезную ссылку, нажав на которую, скачиваете документ с первоисточника в электронном виде.


Раздел

Научные статьи и авторефераты диссертаций по экономическим наукам

Название

Організаційно-економічний механізм управління маркетинговими комунікаціями

Організаційно-економічний механізм управління маркетинговими комунікаціями : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Г.А. Рижкова; Дніпропетр. ун-т економіки та права. — Д., 2006. — 18 с. — укp.
Описание          Досліджено теоретичні та практичні аспекти управління маркетинговими комунікаціями підприємства. Уточнено й конкретизовано понятійний апарат основних елементів процесу маркетингових комунікацій у контексті їх управлінських функцій. Проаналізовано принципи маркетингу, розглянуто його існуючі концепції у контексті тієї ролі, яка відведена в них маркетинговим комунікаціям. Запропоновано модель комунікаційного процесу підприємства, в якій відправнику повідомлення в організації комунікаційного процесу відводиться роль вибору комунікатора. Розроблено модель формування мети комунікації та контролю ефекту передачі повідомлення, а також організаційно-економічний механізм управління маркетинговим комунікаційним процесом, що містить в собі основні стадії та послідовність їх настання для ініціатора - підприємницької структури. Для контролю ключових етапів маркетингового комунікаційного процесу запропоновано систему показників оцінки ефективності комунікаційної діяльності підприємства. Удосконалено існуючі технічні комунікаційні моделі з наступною їх адаптацією до сучасного трактування маркетингових комунікацій як об'єкта управління. Запропоновано метод формування цілей комунікації, заснований на удосконаленій ієрархічній моделі цілей-ефектів. Наведено результати апробації механізму управління комунікаційним процесом і методу формування цілей комунікації.
Добавлено 2008-10-22 10:21:40

Также Вы можете заказать реферат или курсовую работу на тему «Організаційно-економічний механізм управління маркетинговими комунікаціями» на сайте http://infoworks.com.ua

Заказать новый реферат на тему «Організаційно-економічний механізм управління маркетинговими комунікаціями»

Смотревшие данный материал также интересовались рефератами и курсовыми работами:

  • Планування рекламної діяльності підприємства та оцінка її ефективності

       Подробнее о работе «Планування рекламної діяльності підприємства та оцінка її ефективності»
  • Організаційно-економічний механізм управління інноваційною діяльністю

       Подробнее о работе «Організаційно-економічний механізм управління інноваційною діяльністю»
  • МАРКЕТИНГОВІ КОМІНУКАЦІЇ В ТУРИЗМІ

       Подробнее о работе «МАРКЕТИНГОВІ КОМІНУКАЦІЇ В ТУРИЗМІ»
  • Організаційно-економічний механізм зовнішньоекономічної діяльності ВАТ „Житомирський маслозавод”

       Подробнее о работе «Організаційно-економічний механізм зовнішньоекономічної діяльності ВАТ „Житомирський маслозавод”»
  • Організаційно-економічний механізм управління конкурентоспроможністю підприємства

       Подробнее о работе «Організаційно-економічний механізм управління конкурентоспроможністю підприємства»
  • Організаційно-економічний механізм управління конкурентоспроможністю підприємства

       Подробнее о работе «Організаційно-економічний механізм управління конкурентоспроможністю підприємства»
  • СИСТЕМА ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНОГО УПРАВЛІННЯ МАТЕРІАЛЬНИМИ РЕСУРСАМИ ПІДПРИЄМСТВА

       Подробнее о работе «СИСТЕМА ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНОГО УПРАВЛІННЯ МАТЕРІАЛЬНИМИ РЕСУРСАМИ ПІДПРИЄМСТВА»
  • Параметри стратегії. Економічний механізм управління

       Подробнее о работе «Параметри стратегії. Економічний механізм управління»
  • Принципи організації контролінгу на підприємстві. Види контролінгу

       Подробнее о работе «Принципи організації контролінгу на підприємстві. Види контролінгу»
  • Напрями удосконалення інноваційної діяльності

       Подробнее о работе «Напрями удосконалення інноваційної діяльності»
© 2007-2011 vbs.com.ua