|
Желаете получить информацию о том, где можно найти и СКАЧАТЬ не отходя от своего компьютера бесплатные журналы, обзоры, научные и аналитические статьи, статистические данные, книги, учебники, официальные документы государственных органов? Тогда воспользуйтесь нашим новым сервисом " Полезная ссылка"!
Как это работает? Очень просто! Вы получаете полезную ссылку, нажав на которую, скачиваете документ с первоисточника в электронном виде.
|
|
Также Вы можете заказать реферат или курсовую работу на тему «Організаційно-економічний механізм управління маркетинговими комунікаціями» на сайте http://infoworks.com.ua
Заказать новый реферат на тему «Організаційно-економічний механізм управління маркетинговими комунікаціями»
Смотревшие данный материал также интересовались рефератами и курсовыми работами:
-
Планування рекламної діяльності підприємства та оцінка її ефективності
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи управління маркетинговими комунікаціями 5
Розділ 2. Аналіз виробничої діяльності підприємства на ринку 16
2.1.Організаційно-правова оцінка підприємства 16
2.2. Динаміка виробництва основних видів продукції 19
2.3. Ефективність виробничої діяльності 26
2.4. Аналіз фінансового стану 32
Розділ 3. Оцінка управління маркетинговими комунікаціями та шляхи її удосконалення 36
3.1.Організаційні основи управління маркетинговими комунікаціями 36
3.2. Управління рекламною діяльністю 38
3.3. Оцінка заходів ФОПСТИЗу 39
3.4. Управління діяльністю по зв’язкам з громадкістю 40
Висновки та пропозиції 41
Список використаних джерел 43
Додаток А 45
Додаток Б 46
Подробнее о работе «Планування рекламної діяльності підприємства та оцінка її ефективності»
-
Організаційно-економічний механізм управління інноваційною діяльністю
Завдання:
1. Організаційно-економічний механізм управління інноваційною діяльністю
2. Венчурне підприємництво: сутність та роль у розвитку інновацій
3. Приклад інновації за будь-якою класифікаційною ознакою
Подробнее о работе «Організаційно-економічний механізм управління інноваційною діяльністю»
-
МАРКЕТИНГОВІ КОМІНУКАЦІЇ В ТУРИЗМІ
ВСТУП 3-6
РОЗДІЛ 1. МАРКЕТИНГОВІ КОМІНУКАЦІЇ В ТУРИЗМІ: ПОНЯТТЯ ТА СУТНІСТЬ 7-32
1.1. Сутність маркетингових комунікацій та їх механізм 7-18
1.2. Особливості застосування маркетингових комунікацій в туристичній сфері 18-29
1.3. Методологія визначення ефективності маркетингових
комунікацій 29-32
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВИМИ КОМУНІКАЦІЯМИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ 33-103
2.1. Загальна характеристика туристичних ресурсів Львівської
області 33-49
2.2. Аналіз туристичного ринку Львівської області 49-89
2.3. Аналіз маркетингових комунікацій туристичної діяльності у Львівській області 89-103
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ТУРИСТИЧНОГО РЕГІОНУ 104-130
3.1. Використання нових напрямків стимулювання збуту 104-113
3.2. Впровадження рекламних кампаній в діяльності туристичних підприємств регіону 113-130
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 131-137
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 138-142
ДОДАТКИ
Подробнее о работе «МАРКЕТИНГОВІ КОМІНУКАЦІЇ В ТУРИЗМІ»
-
Організаційно-економічний механізм зовнішньоекономічної діяльності ВАТ „Житомирський маслозавод”
Зміст:
Вступ............................................................................................................3
Розділ 1. Теоретичні аспекти організаційно-економічного механізму експортної діяльності підприємства................................................................... 5
1.1. Сутність і організація експортних операцій....................................5
1.2. Законодавча основа експортних операцій на Україні...................11
1.3. Основні тенденції експорту України та пріоритети зовнішньоекономічної політики..........................................................................14
Розділ 2. Організаційно-економічний механізм зовнішньоекономічної діяльності ВАТ „Житомирський маслозавод”..................................................20
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства...........20
2.2. Організаційно-економічний механізм експортної діяльності підприємства..........................................................................................................28
2.3. Аналіз ефективності експортних операцій на підприємстві......34
Розділ 3. Вдосконалення організаційно-економічного механізму зовнішньоекономічної діяльності ВАТ „Житомирський маслозавод”.........37
3.1. Шляхи вдосконалення організаційно-економічного механізму експортної діяльності підприємства..................................................................37
3.2. Формування експортної стратегії підприємства.........................38
3.3. Розрахунок економічного ефекту від впроваджених заходів...41
Висновки і пропозиції.............................................................................45
Список використаної літератури............................................................48
Подробнее о работе «Організаційно-економічний механізм зовнішньоекономічної діяльності ВАТ „Житомирський маслозавод”»
-
Організаційно-економічний механізм управління конкурентоспроможністю підприємства
Вступ 3 Розділ 1.Сутність конкурентоспроможності та основні підходи до її управління 5 1.1.Поняття конкурентоспроможності 5 1.2.Механізм управління конкурентоспроможність та основні методи оцінки конкурентоспроможності 10 Розділ 2.Оцінка конкурентоспроможності підприємства 18 2.1.Техніко-економічна характеристика підприємства 18 2.2.Аналіз конкурентоспроможності підприємства 20 Розділ 3. Шляхи підвищення ефективності управління конкурентоспроможністю 29 Висновки 34 Cписок використаної літератури 35
Подробнее о работе «Організаційно-економічний механізм управління конкурентоспроможністю підприємства»
-
Організаційно-економічний механізм управління конкурентоспроможністю підприємства
Вступ 3
Розділ 1.Сутність конкурентоспроможності та основні підходи до її управління 5
1.1.Поняття конкурентоспроможності 5
1.2.Механізм управління конкурентоспроможність та основні методи оцінки конкурентоспроможності 10
Розділ 2.Оцінка конкурентоспроможності підприємства 18
2.1.Техніко-економічна характеристика підприємства 18
2.2.Аналіз конкурентоспроможності підприємства 20
Розділ 3. Шляхи підвищення ефективності управління конкурентоспроможністю 29
Висновки 34
Cписок використаної літератури 35
Подробнее о работе «Організаційно-економічний механізм управління конкурентоспроможністю підприємства»
-
СИСТЕМА ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНОГО УПРАВЛІННЯ МАТЕРІАЛЬНИМИ РЕСУРСАМИ ПІДПРИЄМСТВА
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНИЙ МЕХАНІЗМ УПРАВЛІННЯ МАТЕРІАЛЬНИМИ РЕСУРСАМИ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Матеріальні ресурси підприємства: економічна сутність та структура 6
1.2. Зміст та основні завдання матеріально-технічного забезпечення виробництва і порядок його складання 12
1.3. Фактори та системи управління матеріальними запасами 19
РОЗДІЛ 2. СИСТЕМА ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНОГО УПРАВЛІННЯ МАТЕРІАЛЬНИМИ РЕСУРСАМИ ПІДПРИЄМСТВА ДП „ПРОМІНЬ” 28
2.1. Загальна характеристика підприємства ДП „Промінь” 28
2.2. Аналіз техніко-економічних показників ДП „Промінь” 33
2.3. Дослідження системи управління матеріальними ресурсами підприємства 53
РОЗДІЛ 3. ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПЛАНУВАННЯ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ 67
3.1. Автоматизація управління матеріальними ресурсами підприємства 67
3.2. Вдосконалення логістичних процесів на підприємстві 72
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 9
Подробнее о работе «СИСТЕМА ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНОГО УПРАВЛІННЯ МАТЕРІАЛЬНИМИ РЕСУРСАМИ ПІДПРИЄМСТВА»
-
Параметри стратегії. Економічний механізм управління
Вступ................................................................................................................3
1. Параметри стратегії....................................................................................4
2. Економічний механізм управління...........................................................8
Використана література................................................................................12
Подробнее о работе «Параметри стратегії. Економічний механізм управління»
-
Принципи організації контролінгу на підприємстві. Види контролінгу
ВСТУП 3
1. КОНТРОЛІНГ ЯК СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ 4
2. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНИЙ МЕХАНІЗМ ОПЕРАТИВНОГО ТА СТРАТЕГІЧНОГО КОНТРОЛІНГУ 9
ВИСНОВОК 14
ЛІТЕРАТУРА 15
Подробнее о работе «Принципи організації контролінгу на підприємстві. Види контролінгу»
-
Напрями удосконалення інноваційної діяльності
Завдання:
1. Організаційно-економічний механізм управління інноваційною діяльністю
2. Напрями удосконалення інноваційної діяльності
3. Приклад інновації за будь-якою класифікаційною ознакою
Подробнее о работе «Напрями удосконалення інноваційної діяльності»
|