От партнеров

Реклама

Интересное
Загрузка...

Счетчики
    Желаете получить информацию о том, где можно найти и СКАЧАТЬ не отходя от своего компьютера бесплатные журналы, обзоры, научные и аналитические статьи, статистические данные, книги, учебники, официальные документы государственных органов? Тогда воспользуйтесь нашим новым сервисом "Полезная ссылка"!

    Как это работает? Очень просто! Вы получаете полезную ссылку, нажав на которую, скачиваете документ с первоисточника в электронном виде.


Раздел каталога

Научные статьи и авторефераты диссертаций по экономическим наукам

Название

Організаційно-економічний механізм управління маркетинговими комунікаціями : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Г.А. Рижкова; Дніпропетр. ун-т економіки та права. — Д., 2006. — 18 с. — укp.

Коротко

Організаційно-економічний механізм управління маркетинговими комунікаціями

Ссылка http://www.nbuv.gov.ua/ard/2006/06rgaumk.zip
Добавлено 2008-10-22 10:21:40
Содержание/описание          Досліджено теоретичні та практичні аспекти управління маркетинговими комунікаціями підприємства. Уточнено й конкретизовано понятійний апарат основних елементів процесу маркетингових комунікацій у контексті їх управлінських функцій. Проаналізовано принципи маркетингу, розглянуто його існуючі концепції у контексті тієї ролі, яка відведена в них маркетинговим комунікаціям. Запропоновано модель комунікаційного процесу підприємства, в якій відправнику повідомлення в організації комунікаційного процесу відводиться роль вибору комунікатора. Розроблено модель формування мети комунікації та контролю ефекту передачі повідомлення, а також організаційно-економічний механізм управління маркетинговим комунікаційним процесом, що містить в собі основні стадії та послідовність їх настання для ініціатора - підприємницької структури. Для контролю ключових етапів маркетингового комунікаційного процесу запропоновано систему показників оцінки ефективності комунікаційної діяльності підприємства. Удосконалено існуючі технічні комунікаційні моделі з наступною їх адаптацією до сучасного трактування маркетингових комунікацій як об'єкта управління. Запропоновано метод формування цілей комунікації, заснований на удосконаленій ієрархічній моделі цілей-ефектів. Наведено результати апробації механізму управління комунікаційним процесом і методу формування цілей комунікації.
См. также:
  • Організаційно-економічний механізм управління лізингом

             Розглянуто роль лізингу в прискоренні відтворювальних процесів за ринкових умов. Досліджено економічну сутність лізингу. Визначено його особливості, переваги використання. Розроблено класифікацію різновидів лізингу. Побудовано структуру та систему управління лізингом в Україні. Визначено механізм управління лізингом. Проаналізовано організаційні та економічні методи впливу, правову базу регулювання лізингової діяльності. Сформульовано напрями розвитку та запропоновано напрями удосконалення правових умов. Висвітлено економічні інтереси суб'єктів лізингу, наведено методичні рекомендації щодо розрахунку лізингових платежів. Надано рекомендації стосовно оцінки вартості цілісного майнового комплексу як об'єкта лізингу. Розроблено пропозиції щодо оцінки ефективності лізингу для основних його учасників.

  • Організаційно-економічний механізм управління охороною здоров'я

             Досліджено теоретичні та практичні питання удосконалення організаційно-економічного механізму державного управління охороною здоров'я на регіональному рівні як рушійної сили створення єдиного простору медичного обслуговування населення. Уточнено понятійно-категоріальний апарат державного управління у сфері надання медичних послуг. Проаналізовано основні теоретико-методологічні та прикладні підходи щодо удосконалення механізмів державного управління у галузі охорони здоров'я, досліджено еволюцію функціонування даної системи у порівнянні з відповідними зарубіжними моделями. Запропоновано нові напрямки й технології територіальної організації управління охороною здоров'я у мегаполісі, що дозволяє більш раціонально використовувати матеріальні й фінансові ресурси та засоби стратегічного планування розвитку галузі в українському суспільстві.

  • Організаційно-економічний механізм управління капіталом підприємства

             Визначено сутність та структуру організаційно-економічного механізму управління капіталом підприємства. Узагальнено існуючі підходи до визначення поняття "капітал" та його характеристик. Розглянуто причини та фактори, що викликають порушення відтворення капіталу підприємства за сучасних умов. Проаналізовано рівень розвитку логістичних функцій підприємства у процесі управління потоками капітальних благ. Проведено комплексну оцінку ефективності управління капіталом підприємства. Запропоновано методичний підхід до проектування організаційно-економічного механізму управління капіталом підприємства. Наведено рекомендації щодо створення системи стратегічного управління грошовими потоками підприємства.

  • Організаційно-економічний механізм управління екологічними ризиками

             Розроблено класифікацію видів екологічних ризиків, проаналізовано існуючі методи оцінки ризику. Висвітлено особливості еколого-економічного прогнозування, що ускладнюють отримання математично коректних моделей. Запропоновано екологічний менеджмент і страхування для управління екологічними ризиками. Наведено методичні рекомендації щодо реалізації підсистем економіко-організаційного механізму управління екологічними ризиками. Розглянуто експрес-метод визначення інформативного для підприємств показника, який характеризує рівень екологічного ризику та допомагає оцінювати і прогнозувати тенденції його зміни.

  • Організаційно- економічний механізм управління конкурентоспроможністю підприємства

    : Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.02.03 [Електронний ресурс] / Георгій Маркович Скудар; НАН України; Інститут економіки промисловості. — Донецьк, 2000. — 35 с. — укp.

  • Організаційно-економічний механізм антикризового управління підприємством

             Розроблено нову наукову концепцію удосконалення механізму антикризового управління підприємством і виділено його організаційно-економічну складову - циклічність розвитку підприємства. Охарактеризовано деградацію всіх елементів процесу праці, порушення кругообігу промислового капіталу, виявлено вплив кризи на діяльність промислових підприємств та її прояви. Визначено економіко-історичні передумови та механізм виникнення кризового стану підприємства, правову базу регулювання відносин неспроможності. Розроблено концепції створення системи антикризового управління підприємством, реструктуризації підприємств у кризовому стані. Створено структурну схему антикризового управління підприємством. Удосконалено діагностику банкрутства. Розвинено систему розробки та відбору варіантів реструктуризації підприємства, а також методичні рекомендації щодо розробки інвестиційної антикризової політики. Розглянуто питання формування лізингових угод у процесі реалізації інвестиційної політики, вибору способів запобігання дебіторській заборгованості та її стягнення. Запропоновано методичні підходи та практичні рекомендації щодо виживання підприємства, стабілізації та виходу з кризи, визначення стратегії подальшого розвитку з метою ефективного функціонування.

  • Організаційно-економічний механізм управління корпоративним правами

    : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 [Електронний ресурс] / Олександр Володимирович Тіхонравов; Харківський національний ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2004. — 17 с. — укp.

  • Організаційно-економічний механізм управління корпоративним потенціалом

             Обгрунтовано нові підходи щодо підвищення ефективності функціонування організаційно-економічного механізму промислових підприємств за рахунок формування якісно нових організаційних структур управління та встановлення взаємозв'язків між окремими елементами. Розроблено рекомендації щодо проектування організаційної структури промислових підприємств на базі впровадження принципів процесного підходу в управління шляхом проведення технологічної, економічної й організаційної структуризації. Запропоновано систему показників оцінювання структурних перетворень і визначено ефективність багатоетапної реструктуризації ВАТ "Завод "Дніпропрес".

  • Організаційно-економічний механізм управління товарооборотом підприємств

             Досліджено актуальні проблеми вдосконалення механізму управління роздрібним товарооборотом підприємств. Запропоновано схему концептуальних засад формування такого механізму. Розроблено структуру організаційно-економічного механізму управління товарооборотом. Визначено місце у ньому маркетингу. Здійснено діагностику організаційно-економічного механізму управління товарооборотом у торгових підприємствах різного формату. Проаналізовано проблеми та запропоновано шляхи їх вирішення. Рекомендовано алгоритм кількісного виміру впливу товарообороту на показники ліквідності активів підприємства. На підставі регресійного аналізу обгрунтовано економетричні моделі, які відображають форми залежності товарообороту від розміру ресурсів і власного капіталу підприємства. Розроблено рекомендації щодо використання рейтингової оцінки соціально-економічної значущості торговельних підприємств для вдосконалення управління товарооборотом. Запропоновано підвищення точності прогнозних розрахунків обсягу товарообороту на підставі розвитку програмно-цільового методу.

  • Організаційно-економічний механізм управління родючістю грунтів

             В роботі досліджене місце землі як основного об'єкту менеджменту в сільськогосподарському виробництві, та найбільш цінну її якість - покращуватися, тобто набувати родючість. Розкриваються основні показники, які характеризують якість землі та фактори що визивають її погіршення. Обгрунтована необхідність управління родючістю в сучасних умовах. Досліджено зв'язок родючості землі з її оцінкою. Зроблений економічний аналіз ефективності використання земельних ресурсів, досліджено вплив родючості на економічні показники. Розроблено методику регулювання балансу гумусу органічною речовиною рослинного і тваринного походження, а також основні напрямки організаційно-економічних заходів для підвищення родючості і фінансової стабілізації сільськогосподарських підприємств.

  • Організаційно-економічний механізм управління ринком цукру України

             Досліджено стан і тенденції розвитку бурякоцукрового підкомплексу України, формування в його внутрішній структурі сукупності товарних ринків, зокрема, внутрішнього та зовнішнього ринків цукру, у взаємодії яких відсутній ефективний маркетинговий механізм, що стимулює розвиток негативних тенденцій внутрішнього середовища підкомплексу. Виділено групи факторів ефективного розвитку підкомплексу на перспективу, досліджено специфіку функціонування внутрішнього та зовнішнього ринків цукру України в контексті їх внутрішньої сегментації, визначено ряд заходів, спрямованих на забезпечення економічної безпеки країни під час здійснення зовнішньоекономічних операцій з цукром та цукросировиною. Запропоновано алгоритм управління та оптимізації структури пріоритетів розвитку ринку цукру України, створений на базі запровадження системи інформаційного маркетингу та розробленої економіко-математичної моделі прогнозування розвитку основних показників регіонального бурякоцукрового виробництва. Обгрунтовано сукупність форм взаємодії внутрішнього та зовнішнього ринків цукру за окремими напрямками господарських операцій та сегментами ринків.

  • Організаційно-економічний механізм управління накладними витратами підприємств

             Розглянуто теоретичні та практичні проблеми, шляхи удосконалення системи управління накладними витратами підприємства. Проаналізовано діяльність промислових підприємств Львова і на цій підставі визначено основні тенденції зміни структури накладних витрат, виявлено окремі закономірності щодо їх формування за умов конкурентного середовища. Розроблено аналітичний інструментарій і модель організаційно-економічного механізму управління накладними витратами, основними складовими якого є підсистеми управління: нормування та планування, обліку та розподілу, аналізу та поточного контролю за накладними витратами, внутрішнього аудиту, стимулювання працівників за зниження рівня накладних витрат і ефективне управління ними.

  • Організаційно-економічний механізм управління гнучкістю виробничих систем

             На теоретичному, методологічному та практичному рівнях розроблено організаційно-економічний механізм управління гнучкістю виробничих систем. Визначено умови підвищення ефективності використання ресурсів підприємства на основі управління його гнучкістю. Розроблено концепцію організаційно-економічного механізму управління гнучкістю виробничих систем. Створено комплекс моделей для здійснення економічної оцінки рівня розвитку технічних ресурсів виробничої системи, організації управління технологічною підготовкою виробництва, визначення кадрового потенціалу виробничої системи та стратегічного планування її організаційно-економічних ресурсів. Обгрунтовано напрями удосконалення інформаційного забезпечення організаційно-економічного механізму управління гнучкістю виробничої системи, які дають можливість підвищити вимоги до інформації з прийняття управлінських рішень. Показано універсальність організаційно-економічного механізму управління гнучкістю виробничих систем, який можна застосовувати для різних об'єктів. Виявлено, що впровадження його моделей дозволяє підвищити ефективність функціонування виробничих систем за умов ринкових відносин. Основні результати наукового дослідження використано для формування системи управління гнучкістю ВАТ "Новогорлівський машинобудівний завод".

  • Організаційно-економічний механізм управління радіочастотним ресурсом в Україні

             Розглянуто проблеми підвищення ефективності управління радіочастотним ресурсом. Досліджено та проведено порівняльний аналіз організаційно-економічних механізмів управління радіочастотним ресурсом у країнах з розвиненою ринковою економікою. Надано комплексне визначення ефективності використання радіочастотного ресурсу. Наведено методологічні основи оцінки економічної ефективності управління радіочастотним ресурсом і запропоновано методику оцінки ефективності вдосконалення цієї системи, яка застосовується в інноваційному менеджменті. За допомогою теорії множин побудовано економіко-математичну модель поведінки покупців на аукціоні з продажу ліцензій на використання радіочастот за найбільш ефективної форми такого аукціону - одночасного прогресивного багатораундного аукціону. Проаналізовано діючі системи управління радіочастотним ресурсом в Україні, визначено її недоліки. Опрацьовано досвід розвинутих країн в області розподілу радіочастот і ліцензування їх використання та запропоновано оптимальні напрямки реформування системи управління радіочастотним ресурсом і ліцензування радіочастот в Україні.

© 2007-2011 vbs.com.ua