|
Желаете получить информацию о том, где можно найти и СКАЧАТЬ не отходя от своего компьютера бесплатные журналы, обзоры, научные и аналитические статьи, статистические данные, книги, учебники, официальные документы государственных органов? Тогда воспользуйтесь нашим новым сервисом " Полезная ссылка"!
Как это работает? Очень просто! Вы получаете полезную ссылку, нажав на которую, скачиваете документ с первоисточника в электронном виде.
|
|
Также Вы можете заказать реферат или курсовую работу на тему «Формування інноваційного стилю професійної діяльності у студентів педагогічного коледжу» на сайте http://infoworks.com.ua
Заказать новый реферат на тему «Формування інноваційного стилю професійної діяльності у студентів педагогічного коледжу»
Смотревшие данный материал также интересовались рефератами и курсовыми работами:
-
ВПЛИВ СТИЛЮ ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ НА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ПІДЛІТКА
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. СТИЛЬ ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ
ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ
ПІДЛІТКА 6
1.1 Суть педагогічного спілкування 6
1.2. Стилі педагогічного спілкування 17
1.3. Роль педагогічного спілкування у формуванні
особистості підлітка 26
РОЗДІЛ II. ВПЛИВ СТИЛЮ ПЕДАГОГІЧНОГО
СПІЛКУВАННЯ НА ФОРМУВАННЯ
ОСОБИСТОСТІ ПІДЛІТКА 34
2.1. Опис програми дослідження 34
2.2. Виявлення стилів педагогічного спілкування вчителів 37
2.3. Визначення особистісних особливостей підлітків 41
2.4. Виявлення особливостей особистості підлітків,
що формуються під впливом різних стилів
педагогічного спілкування 46
ВИСНОВКИ 60
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 65
ДОДАТКИ 70
Подробнее о работе «ВПЛИВ СТИЛЮ ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ НА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ПІДЛІТКА»
-
Проблеми діяльності психолога педагогічного вузу
Вступ 3
Глава 1. “Проблеми діяльності психолога педагогічного вузу з психологічної адаптації першокурсників”. 7
1.1. “Засади і зміст діяльності психолога педагогічного вузу” 7
1.2. Адаптація першокурсників до навчання у вузі 26
1.3. Психологічні вікові особливості першокурсників 38
Глава 2. Експериментальне дослідження психологічної адаптації студентів першого курсу вищого навчального закладу 48
2.1. Психодіагностичне визначення психологічної адаптації до навчання 48
2.2. Формуючий експеримент з психокорекції психологічної адаптації 63
Висновки 81
Список використаної літератури 84
Подробнее о работе «Проблеми діяльності психолога педагогічного вузу»
-
Проблеми діяльності психолога педагогічного вузу
Вступ 3
Глава 1. “Проблеми діяльності психолога педагогічного вузу з психологічної адаптації першокурсників”. 7
1.1. “Засади і зміст діяльності психолога педагогічного вузу” 7
1.2. Адаптація першокурсників до навчання у вузі 26
1.3. Психологічні вікові особливості першокурсників 38
Глава 2. Експериментальне дослідження психологічної адаптації студентів першого курсу вищого навчального закладу 48
2.1. Психодіагностичне визначення психологічної адаптації до навчання 48
2.2. Формуючий експеримент з психокорекції психологічної адаптації 63
Висновки 81
Список використаної літератури 84
Подробнее о работе «Проблеми діяльності психолога педагогічного вузу»
-
Об’єкти педагогічного процесу
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. СТРУКТУРА ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ ТА ЙОГО ЗАКОНОМІРНОСТІ 9
1.1. Поняття про педагогічну систему 9
1.2. Педагогічна взаємодія 19
1.3. Основні компоненти педагогічного процесу та їх характеристика 32
1.4. Закономірності та принципи педагогічного процесу 44
РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ОСНОВНИХ ЕЛЕМЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ 58
2.1. Етап підготовки педагогічного процесу 58
2.2. Етап здійснення педагогічного процесу 73
2.3. Етап аналізу результатів педагогічного процесу 75
2.4. Школа як агент правової соціалізації 99
ВИСНОВКИ 104
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 107
Подробнее о работе «Об’єкти педагогічного процесу»
-
Формування стилю управління керівника
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Поняття стилю керівництва 4
2. Одномірний опис стилю керівництва. 7
3. Двомірний опис стилю керівництва. 8
4. Формування стилю управління керівника. 11
Висновок 16
Література 17
Подробнее о работе «Формування стилю управління керівника»
-
Формування стилю управління керівника
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Поняття стилю керівництва 4
2. Одномірний опис стилю керівництва. 7
3. Двомірний опис стилю керівництва. 8
4. Формування стилю управління керівника. 11
Висновок 16
Література 17
Подробнее о работе «Формування стилю управління керівника»
-
Механізація, компіляція, творчість в процесі учбової діяльності студента
Вступ 3
1. Особливості наукової діяльності студентів 5
2. Загальні принципи наукової діяльності студентів 6
3. Творчий підхід до виконання наукових робіт студентів 8
Висновок 12
Список використаної літератури 13
Подробнее о работе «Механізація, компіляція, творчість в процесі учбової діяльності студента»
-
Вплив самооцінки на успішну діяльність студентів-психологів
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ САМООЦІНКИ НА УСПІШНІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ В ПСИХОЛОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ 8
1.1. Самооцінка як чинник людської особистості і її витоки 8
1.2. Професійна самосвідомість в підготовці спеціаліста 14
1.3. Взаємозв'язок самооцінки і успішності професійної діяльності студентів-психологів 18
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ДІАГНОСТИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВПЛИВУ САМООЦІНКИ НА УСПІШНУ ДІЯЛЬНІСТЬ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ 23
2.1. Методи дослідження рівнів самооцінки і домагань особистості 23
2.2. Організація емпіричного дослідження 25
РОЗДІЛ 3. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ САМООЦІНКИ НА УСПІШНУ ДІЯЛЬНІСТЬ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ 33
3.1. Результати дослідження та їх інтерпретація 33
3.2. Програма психологічної корекції самооцінки та усвідомлення власної особистості 41
ВИСНОВОК 61
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 63
ДОДАТКИ 67-70
Подробнее о работе «Вплив самооцінки на успішну діяльність студентів-психологів»
-
ПЕДАГОГІЧНИЙ ТАКТ ТА ЕТИКА ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТАКТ ТА ЕТИКА ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ 6
1.1. Дослідження виникнення професійної етики та її види 6
1.2. Педагогічний такт як основа професійної діяльності 12
1.3. Підходи педагогів щодо трактування педагогічного такту 15
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНІВ ПЕДАГОГІЧНОЇ ЕТИКИ Й МАЙСТЕРНОСТІ ВЧИТЕЛЯ МОЛОДШИХ КЛАСІВ 19
2.1. Педагогічна майстерність майбутнього вчителя 19
2.2. Діагностика рівня тактовності майбутнього вчителя 25
2.3. Розробка рекомендацій професійної діяльності 26
ВИСНОВКИ 31
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33
Подробнее о работе «ПЕДАГОГІЧНИЙ ТАКТ ТА ЕТИКА ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ»
-
Фірмовий стиль готелю
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ФІРМОВОГО СТИЛЮ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Маркетингові комунікації та їх місце в системі маркетингового комплексу 6
1.2. Характеристика основних форм і методів маркетингових комунікацій 12
1.3. Поняття фірмового стилю, його складові 20
РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЮ «Назва» 25
2.1. Загальна характеристика готелю «Назва» 25
2.2. Аналіз господарської діяльності готелю «Назва» 34
2.3. Аналіз фірмового стилю готелю «Назва» 42
РОЗДІЛ ІІІ. НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ ФІРМОВОГО СТИЛЮ ГОТЕЛЮ «Назва» 45
3.1. Комунікаційні стратегії готелю «Назва» 45
3.2. План вдосконалення фірмового стилю готелю «Назва» 52
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 59
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 62
ДОДАТКИ 62-69
Подробнее о работе «Фірмовий стиль готелю»
|