|
Реклама:
Загрузка...
- скачать рефераты
- рефераты бесплатно
- курсовые работы скачать
- диплом
- диплом скачати
- дипломи
|
|
|
Также Вы можете заказать реферат или курсовую работу на тему «Формування колективістської спрямованості підлітків у дитячому об'єднанні» на сайте http://infoworks.com.ua
Заказать новый реферат на тему «Формування колективістської спрямованості підлітків у дитячому об'єднанні»
Смотреть похожие рефераты и курсовые работы на сайте refsmarket.com.ua:
-
Формування самосвідомості у підлітків
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ САМОСВІДОМОСТІ ПІДЛІТКІВ 5 1.1. Самосвідомість у структурі особистості 5 1.2. Механізми формування самосвідомості особистості на ранніх етапах її розвитку 10 1.3. Особливості формування самосвідомості підлітків в контексті загальї теорії формування самосвідомості особистості 11 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФОРМУВАННЯ САМОСВІДОМОСТІ ПІДЛІТКА 16 2.1. Особливості діагностики самосвідомості 16 2.2. Діагностування представлень підлітків про себе за методикою Лірі 20 РОЗДІЛ 3. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПСИХОЛОГІЧНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПО ФОРМУВАННЮ САМОСВІДОМОСТІ ПІДЛІТКІВ 25 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 31 ДОДАТКИ 33
Подробнее о работе «Формування самосвідомості у підлітків»
-
Прояви страхів у дитячому віці
Вступ 3
І. Передумови виникнення страхів 5
ІІ. Вікова динаміка страхів 12
ІІІ. Подолання страхів у здорових дітей 20
Висновки 32
Література 34
Подробнее о работе «Прояви страхів у дитячому віці»
-
Організація дозвілля в дитячому оздоровчому комплексі
Назва програми 3
Місце проведення 3
Мета 3
Задачі 3
Організаційна структура 3
Загальна концепція свята 3
Оформлення 3
Сценарій свята "День іменинника" 4
Використана література 15
Подробнее о работе «Організація дозвілля в дитячому оздоровчому комплексі»
-
Психологічні умови ефективності розвитку спілкування у дитячому віці
ВСТУП 3
1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПОНЯТТЯ СПІЛКУВАННЯ 5
1.1. Види спілкування 5
1.2. Функції спілкування 7
1.3. Особливості спілкування в дитячому віці 8
2. ПСИХОЛОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ СПІЛКУВАННЯ 13
2.1. Вікове психологічне дошкільне спілкування 13
2.2. Вікове психологічне спілкування молодшого шкільного віку 16
2.3. Педагогічне спілкування дошкільного віку 18
2.4. Педагогічне спілкування молодшого шкільного віку 21
3. ЕМПІРІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ: ПРОБЛЕМА ВПЛИВУ ЕМОЦІЙНОЇ ТРИВОЖНОСТІ НА СПІЛКУВАННЯ ДИТИНИ В ГРУПІ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 26
ВИСНОВКИ 42
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 45
ДОДАТКИ 46
Мета курсової роботи полягає у визначенні головних психологічних умов розвитку спілкування в дитячому віці.
Предметом дослідження курсової роботи є умови розвитку спілкування дітей.
Об’єктом дослідження курсової роботи є група дітей старшого дошкільного віку.
Літературна база курсової роботи складається переважно з робіт російських дослідників та деяких періодичних джерел. Структурно робота складається зі вступу, трьох розділів з підпунктами, висновків, використаної літератури та додатків.
Експериментальне вивчення проблеми впливу емоційної тривожності на спілкування дитини в групі старшого дошкільного віку
Мета: вивчити вплив емоційної тривожності на спілкування дитини в групі старшого дошкільного віку.
Гіпотеза: передбачається, що в результаті експерименту буде отриманий такий результат: діти з високим рівнем тривожності мають несприятливе положення у відношенні спілкування з іншими дітьми в групі.
Задачі:
1. Вивчити емоційну сферу дітей старшого дошкільного віку;
2. вивчити міжособистісні відносини в групі дітей старшого дошкільного віку;
3. вивчити статусне положення дітей у групі з різним рівнем тривожності.
Предмет дослідження: залежність спілкування дитини старшого дошкільного віку від різного рівня тривожності.
Об'єкт дослідження: група дітей старшого дошкільного віку.
Для дослідження емоційного стану кожної дитини групи використовувався рисунковий тест Бака “Будинок-Дерево-Людина”, методику “Малюнок неіснуючої тварини”.
Також проводилася діагностика міжособистісних відносин дітей за методикою вивчення дитячої групи (соціометрія й аутосоціометрія)
Подробнее о работе «Психологічні умови ефективності розвитку спілкування у дитячому віці»
-
Розробка програм анімаційних заходів в дитячому оздоровчому центрі (18 діб)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РЕКРЕАЦІЙНОЇ АНІМАЦІЇ В ТУРИЗМІ 7
1.1. Сутність рекреаційної анімації в туризмі 7
1.2. Зародження та розвиток анімаційних форм дозвілля 26
1.3. Педагогічні аспекти анімації в туризмі 36
1.4. Рекреаційні заклади як база анімаційної діяльності 43
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА СТВОРЕННЯ АНІМАЦІЙНИХ ПРОГРАМ В УМОВАХ ДИТЯЧОГО РЕКРЕАЦІЙНОГО ЗАКЛАДУ 49
2.1. Особливості організації анімаційної діяльності в рекреаційних закладах для дітей 49
2.2. Технологія та методика створення анімаційних програм для дітей 57
2.3. Специфіка застосування видів та форм анімаційної діяльності в роботі рекреаційного закладу для дітей 64
2.4. Особливості формування матеріально-технічної бази анімації рекреаційного закладу для дітей 72
РОЗДІЛ 3. ПРОГРАМА АНІМАЦІЙНИХ ЗАХОДІВ НА БАЗІ ДИТЯЧОГО ЛІКУВАЛЬНО - ОЗДОРОВЧОГО ЦЕНТРУ «Назва» 77
3.1. Ідейно-тематична основа програми анімаційних заходів в «Назва» 77
3.2. Програма анімаційного обслуговування дитячого центру «Назва» 81
3.3. Економічне обґрунтування програми анімаційних заходів в таборі «Назва» на 18 діб 90
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 94
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 97
ДОДАТКИ 102-126
Анімаційна програма на 18 діб перебування в таборі
Тематичний день
Мізансцена проведення театралізованого конкурсу
Пропоновані варіанти організації рухливих ігор на свіжому повітрі
Пісні які розучують в таборі
Ігри на воді
Туристичні заходи: Дводенний похід на турбазу
Сценарій театралізовано свята
Подробнее о работе «Розробка програм анімаційних заходів в дитячому оздоровчому центрі (18 діб)»
-
Сценарій анімаційної програми в дитячому оздоровчому комплексі або таборі
1. Сценарій ігор в межах табору 3
1) Малі олімпійські ігри 3
2) Укладання рюкзака 5
2. Сценарій ігор-змагань поза межами табору. 5
3. Триденний похід в ліс з розбиттям наметів 5
1) Хто найкраще розводить багаття 5
2) Хто швидше побудує будинок 6
3) Переправа 6
4) Для організації гри краще знайти звалене дерево. Ще краще, якщо буде дві однакові колоди. 6
5) Вузька стежина 7
6) Вгору по укосу 7
7) Переправа через "болото" 7
8) Переправа "маятником" 10
9) Переправа рюкзаків "маятником з упору" 10
Література 12
Подробнее о работе «Сценарій анімаційної програми в дитячому оздоровчому комплексі або таборі»
-
Розвиток самосвідомості у підлітків
Вступ 3
Розділ І. Теоретичний аналіз розвитку самосвідомості в дітей підліткового віку 6
1.1. Особливості підліткового віку 6
1.2. Розвиток самосвідомості в підлітковому віці 14
1.3. Розвиток «Я-концепції» у підлітковому віці 18
Розділ ІІ. Емпіричне дослідження розвитку самосвідомості у підлітків 24
2.1. Організація та проведення дослідження 24
Виходячи із завдань, які поставлено у цій роботі, за допомогою відповідних методик було досліджено ...
2.2. Характеристика результатів дослідження 27
Висновки 30
Список використаної літератури 32
Додатки 34
Подробнее о работе «Розвиток самосвідомості у підлітків»
-
Гендерні особливості агресивності підлітків
ВСТУП 2
РОЗДІЛ 1. ГЕНДЕНРА СУТНІСТЬ АГРЕСІЇ 3
1.1 Гендерна соціалізація 3
1.2 Агресія її види та особливості появу у підлітковому віці 8
1.3 Гендерні особливості підліткової агресивності 16
Висновки до розділу 16
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ГЕНДЕРНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ 19
2.1 Завдання і методологічна база дослідження 19
2.2 Результати дослідження 20
Висновки до розділу 20
ВИСНОВКИ 27
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 28
Подробнее о работе «Гендерні особливості агресивності підлітків»
-
Вивчення особливостей інтелектуального розвитку підлітків
ЗМІСТ
ВСТУП 5
I ТЕОРЕТИЧНИЙ РОЗДІЛ 8
1.1 Особливості підліткового віку 8
1.2 Розвиток інтелектуальної сфери підлітків 9
II ПРАКТИЧНИЙ РОЗДІЛ 13
2.1. ОПИС ТА АНАЛІЗ МЕТОДИК ДОСЛІДЖЕННЯ 13
2.1.1 Методика «Інтелектуальна лабильність» 13
2.1.2 Шкільний тест інтелектуального розвитку (ШТУР) 13
2.1.3 Методика дослідження соціального інтелекту 16
2.2. ОБРОБКА РЕЗУЛЬТАТІВ ЕКСПЕРИМЕНТУ 19
2.2.1 Проведення експерименту 19
2.2.2 Обробка результатів 19
2.2.3 Рекомендації 33
ВИСНОВОК 34
ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 37
ДОДАТКИ 42-78
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ЛАБІЛЬНІСТЬ - 78 сторінок
Курсовий проект містить: 35 сторінок, 4 малюнка, 4 таблиць, 33 сторінки додатків , 79 джерел.
Об’єкт дослідження: Інтелектуальний розвиток особистості
Предмет роботи: інтелектуальний розвиток дітей – підлітків (12-15 років), які навчаються в школі- ліцеї № 24, м. Києва.
Мета роботи: якісна оцінка інтелектуального розвитку підлітків.
Методи дослідження – психологічний і особистісний аналіз інтелектуального розвитку й теоретичні позиції ідеологів інноваційних напрямків у психології. Використані такі методики як «Інтелектуальна лабільність» - визначення спроможності швидко та якісно переключати увагу з одного предмету на інший; методика «ШТУР» - визначити інтелектуальний розвиток підлітків, та методику «Соціальний інтелект» - завдяки якої ми визначаємо знання соціальних аспектів, розвиненості знання підлітків соціальних показників та їх адаптованість у суспільстві.
В цій курсовій роботі обґрунтовані й описані структури досліджень із позиції системного підходу.
Зроблений аналіз сучасних методів дослідження інтелектуальної сфери підлітків. Зроблений психологічний аналіз специфіки інтелектуального розвитку.
Отримані такі результати за методикою «ШТУР»: з цього тесту видно, що низький інтелектуальний розвиток в 1 % групи, високий інтелектуальний розвиток в 36 %, нормальне - 63 %. Якщо розглядати по вікових групах, то у віці 12-13 років з 9 чоловік низького показника ні, а високий в 3 учасників експерименту, що говорить про гарний інтелектуальний розвиток. У другій віковій категорії 14 років - підлітків з низьким інтелектуальним рівнем ні, з високим 4 чоловік з 6 чоловік даної вікової групи. Що говорить про високий інтелектуальному рівні. У третій віковій категорії 15-16 років 10 учасників - 1 учасник з показником низького інтелектуального рівня й 3 з високим показником інтелектуального розвитку.
За методикою «Інтелектуальна лабільність» отримані такі результати:
після виконаної роботи в даній групі видно, що переважно в групі випробуваних інтелектуальна лабільність нижче середнього: 5 чоловік з гарної лабільністю, 5 чоловік із середньої, 2 чоловік з низкою й 13 мало успішних у будь-якій області. Це може бути обґрунтоване як формою навчання, так і інтелектуальними здібностями підлітків.
За методикою «Соціальний інтелект» отримані такі результати: з отриманих результатів видно, що по першому субтеста низький рівень в 9 підлітків, середньослабкий - 7 підлітків, середньовибірковий - 2 підлітка, середньосильний - 5, високий - 2. По другому субтесту: 1 бал - 6, 2 бали - 7, 3 бали- 9, 4 бали - 2, 5 балів - 1. По третьому субтесту: 1-1, 2-4, 3-7, 4-6, 5-7. По четвертому субтесту: 1-6, 2-6, 3-5, 4-5, 5-3. За цим даними можна побачити, що загальний соціальний інтелект у групі експерименту середньослабкий.
ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНА ГРУПА, ІНТЕЛЕКТ, РОЗВИТОК, ДОСЛІДЖЕННЯ, ЛАБІЛЬНІСТЬ, СУБТЕСТ, ТЕСТ
Подробнее о работе «Вивчення особливостей інтелектуального розвитку підлітків»
-
Психокорекційна програма: Контроль агресії у підлітків
Корекційна програма підліткової агресії
Подробнее о работе «Психокорекційна програма: Контроль агресії у підлітків»
|