От партнеров

Заказать работу

От партнёров


Счетчики
    Желаете получить информацию о том, где можно найти и СКАЧАТЬ не отходя от своего компьютера бесплатные журналы, обзоры, научные и аналитические статьи, статистические данные, книги, учебники, официальные документы государственных органов? Тогда воспользуйтесь нашим новым сервисом "Полезная ссылка"!

    Как это работает? Очень просто! Вы получаете полезную ссылку, нажав на которую, скачиваете документ с первоисточника в электронном виде.

Поиск рефератов на Linksdir.com.ua!
Раздел

Научные статьи и авторефераты диссертаций по экономическим наукам

Название

Адаптація маркетингової товарної стратегії до нових умов господарювання (на прикладі швейних підприємств)

Адаптація маркетингової товарної стратегії до нових умов господарювання (на прикладі швейних підприємств) : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / С.О. Ковальчук; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. — К., 2009. — 21 с. — укp.
Описание         Науково обгрунтовано теоретико-методичні та прикладні засади адаптації маркетингових товарних стратегій швейних підприємств до нових умов господарювання на ринку України. Розроблено категоріально-понятійний апарат формування маркетингових товарних стратегій і систематизовано відповідний науково-методичний інструментарій. Визначено особливості нових умов господарювання підприємств сектору пошиття одягу у контексті інтеграції України до світового економічного простору, розкрито зміст процесу адаптації товарних стратегій підприємств до даних умов. На підставі аналізу тенденцій розвитку українського ринку одягу ідентифіковано товарні стратегії провідних стратегічних груп виробників та оцінено їх ефективність. Розроблено методику визначення відповідності маркетингових товарних стратегій підприємств умовам ринку та наведено рекомендації щодо її підвищення.
Добавлено2010-05-06 04:42:17

Также Вы можете заказать реферат или курсовую работу на тему «Адаптація маркетингової товарної стратегії до нових умов господарювання (на прикладі швейних підприємств)

Заказать новый реферат на тему «Адаптація маркетингової товарної стратегії до нових умов господарювання (на прикладі швейних підприємств)»

Смотревшие данный материал также интересовались рефератами и курсовыми работами:

    © 2007-2018 vbs.com.ua